starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

Ölnatt..

Jag är kramsugen så då tar jag en öl.. nä.. bara några klunkar, av en kall corona..
Borde lägga mig å försöka sova men vill inte.. Sitter hellre här och tar en klunk öl, spelar lite meningslösa spel, lyssnar på musik, dagdrömmer om att ha nån att mysa med..
Björn, min älskade hamster, är vaken men han går väl och lägger sig strax för att åter vakna så fort jag släcker lampan i tvrummet.

Clara va så söt i badet idag. Hon gjorde en massa "drinkar" med badvatten, olika duschcremer och badskum. Jag fick beställa vad jag ville ha för smak och så gjorde hon det bästa hon kunde för att få den färgen på drinken..
Jag älskar den ungen.

Jag borde verkligen lägga mig. Kom på att mammas gubbe kommer imorgon kl 10 och ska hjälpa mig att bygga om lite i hallen.. Usch..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: