starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

måndag, tacos och mormors lampa

Va på hem och hobby i hjo en sväng igår. Hittade lite av varje, kunde handlat mycket mer men det va ju inget jag behövde så jag fick försöka hålla fingrarna i styr. Fick ont i huvudet på vägen hem så det fick bli en lugn hemmakväll, så som söndagar brukar vara.
Idag ringde mammas man och väckte mig kl 11, för att han skulle komma och hjälpa mig att sätta upp en taklampa. Lampan har varit min mormors lampa, så jag tycker väldigt mycket om den. Plus att det är guldstjärnor på den, jag gillar ju stjärnor.
På eftermiddagen så åkte jag till mamma och åt tacos tillsammans med "barnen", alltså mina syskonbarn Clara och Johannes. Mamma brukar hämta barnen varje måndag och ha dom tills min syster och Robert kommer hem.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: