starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

lördag

Fy fan vilket tråkigt liv jag lever.. Är så trött på allt och alla just nu.. Man blir besviken och åsidosatt.. Eller oxå känns det bara så just nu.. Fast ändå inte bara det..
Har varit hos lilla mamma idag och blev bjuden på middag tillsammans med kusin Tanja, morbror Valle och moster Giggi. Det va kul å se dom, det va ett litet tag sen.
Har även gjort två armband ikväll. Skulle tagit kort på dom men batterierna i kameran va slut och jag hade inga färdigladdade. Så det får bli en annan dag.
Nästa vecka ska jag på möte med min kurator, min chef, företagsläkaren och nån mer. Dom ska väl se om dom kan hjälpa till nånting med min psykstörda hjärna. Vet inte vad det skulle kunna leda till men vi får väl se.
Är så trött på mig själv att jag vill lägga mig på golvet skrika och gråta och sen somna och aldrig mera vakna. Tänk vad skönt det skulle va..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: