starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

torsdag, roadtrip och djurpark

image17

Idag har vi varit te på roadtrip, Pyttis och jag. Första anhalt va Kvänum där Anna tittade ut tryck och tröjor till hennes shop. Så söta dom blev! Jag fick agera lite assistent, leta reda på ett fik och hämta kaffe och flikade in med nån kommentar då och då, men det gjorde jag ju så gärna. Efter kvänum åkte vi iväg till Skara för att försöka hinna i tid innan Slöjddetaljer stängde. 5 minuter innan stängningsdags kom vi fram och skyndade oss in i butiken. Jag sprang direkt till pärlorna och nästan roffade åt mig 2 påsar för jag kunde inte med att stå och titta hur länge som helst och hindra dom från att stänga. Vi stannade till på McDonalds för att jag va hungrig men Anna va duktig att inte beställa och äta nåt. Det va bara jag som hade dålig karaktär och svullade..
Det va en riktigt trevlig och inte minst rolig roadtrip vi hade. Vi sjöng och skrålade till Depeche Mode och Bon Jovi, lekte djurpark!! och pratade allvarliga saker.

Bilderna ovan föreställer början till min egen lilla djurpark, en kokdill och en gariff. Visst e dom söta?!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Den där gariffen önskar jag mig som en tavla när jag fyller år, den var jättesöt ju...!
Jag har också köpt pärlor... undrar bara när jag ska få tid att pärla med dom... Jag får ta mig tid i helgen.