starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

snurrig blurrig måndag

Måndag.. En väldigt snurrig måndag. Innan jag gick och la mig igår så tog jag en tablett av den nya medicinen jag fått. Man ska ta den några timmar innan man lägger sig. Men redan efter ca ½ timme känner jag hur det börjar snurra. Och det har fortsatt hela dagen.. Det känns som jag går omkring i en snurrigt blurr.. Tror inte jag kommer ta dom där nåt mer, för så här vill jag inte ha det. Det är ju nästan otäckt, lite som att man vore full..
Igår firade vi mamma. Sammanslaget födelsedag och mors dag. Hon bjöd på "mormor-soppa", en grönsakssoppa som min mormor alltid brukade göra. Gott! Senare åkte vi ut till min systers torp och fikade jordgubbar och glass. Svenska jordgubbar till och med! Gott gott i gott gott!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: