starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

onsdag..

Onsdag, igen..
Och jag vet att jag är väldigt dålig på att skriva.. Ibland vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Det blir mest en massa bla bla om vad jag har gjort under dagen.. Kan väl inte va så intressant att läsa om.. Men skit samma, jag gör det iallafall..

Idag har jag varit på jobbet och hälsa på. Det skulle va månadsinfo och det ville jag gärna vara med på. Vi blev bjudna på tårta och kaffe, anledningen va att förra veckan gjordes ett bra resultat i produktionen. Och det är ju alltid trevligt att bli uppmuntrad av att man gör ett bra jobb. Nu har jag ju visserligen inte jobbat på ett par veckor men jag tar åt mig iaf..
Efter jobbet tänkte jag åka en sväng. Åkte förbi där pappa bor och såg att han jobbade i sin trädgård. Fick ett infall och vände och körde hem till pappa. Jag ställde mig och pratade lite med honom och fick ett ryck och hjälpte till att rensa ogräs i en rabatt! Det kanske finns hopp om mig iallafall!  haha..  Som tack fick jag fika, kaffe, bulle och tobleroneglass. Jag fick oxå plocka mig lite luktärtor från hans buske, så nu står dom här ien vas och ser fina och sommriga ut.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Ja, ogräsrensning känns som terapi ibland tycker jag. Man får vara ute i friska luften och jobba med händerna och det blir snyggt efteråt. Massor med gratis terapi finns i torpet om du är sugen ;-) Vi har köpt en trimmer idag som vi ska prova i helgen tänkte vi. I torpet finns massor att "trimra" (eller vad det nu kan heta...)