starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

onsdag, lost och värmestopp

onsdag igen och som vanligt har jag inte skrivit på några dagar. Vet egentligen inte varför det blir så. Är jag lat? ointresserad, oinspirerad? jag vet inte, inte nåt..
Nu ikväll har det iaf varit säsongsavslutning på Lost, dubbelavsnitt. Det va riktigt spännande! Men det slutade på ett mysko sätt. Men! det är ingen idé att jag skriver nåt här eftersom jag lovat en speciell person att vara tyst och inte avslöja nåt..  hehe..

Idag tog även värmen slut.. Det har visserligen varit varmt på dan men blåsigt och inte samma tryckande hetta som varit de senaste dagarna. Faktiskt skönt att slippa att svettas så fort man rör på sig.. Har till och med regnat lite nu ikväll. Visst känns det underbart att känna den där underbara doften av våt, varm asfalt?!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: