starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

ojojoj, vilken helg

Det har varit en hård helg. Förberedelser av möhippa/svensexa, dagen efter att genomföra det tidigare nämnda. Det blev ganska sent kan man säga så jag kom inte i säng förrän framåt 4 på söndag morgon. Vaknade vid 12 av världens huvudvärk, så det va bara att masa sig upp och ta en ipren för att sen gå och lägga sig igen. Gick sen upp vid 16 och åt frukost!! 
Piggnade inte till nåt på hela dan/kvällen. Åkte bort till det blivande brudparet och kollade läget. Dom va trötta men dom hade iaf haft roligt, och det är ju huvudsaken.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Då fick vi en föklaring till varför vi inte hört så mycket från dig i helgen. Mor undrade imorse om jag hört nåt från dig i helgen. Neeeej... inte så mycket, svarade jag...
Vilken tur att jag inte ringde dig igår och frågade om du ville följa med ut till torpet och måla...

2 anna
skriven :

tack sötisgumman..haha jag erövrade knappast världen men banade lite mer grusväg för företaget =)
..nu måste jag vila..
pusspuss!

3 starish
skriven :

storasyster: Ne jag har haft lite å göra i helgen kan man säga. jag har köpt 2 presenter till dig.. hihi.. när ska du fira hade du tänkt?

4 Storasyster
skriven :

Jag firar på lördag klockan 15.