starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

söndagen efter julbordet

Igår så va det då dags för den årliga julbordsfesten med jobbet. Och som vanligt blev det ett fyllekalas.. haha..
Fast man vet ju på förhand vilka som kommer å va värst. Så oxå i år.
Det va en helt okej kväll med några shotar och en drink, tequila rose och baja rosa.. mmmm, så gott!
Och ja, jag flirtade såklart med min toyboy, han är ju så söt så det går ju inte att låta bli.. =)

Min lille Bkörn lever fortfarande och han är faktiskt rätt pigg. Han ser inte vacker ut men han lever och är pigg, lille kraken.
Hmm, undra vad jag ska köpa till dom i julklapp mina små hamstrar..

I fredags åkte jag och Emzer till Ullared och shoppade järnet. Vi tog in lilla bil och den va full när vi va klara kan jag säga. Hittade mycket kul och onödigt men även en hel del bra-ha-saker. Några julklappar blev det oxå.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: