starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

väntan

snart dags att lägga sig.. men inte riktigt än.. är lite för pigg för det.. simpsons står på på tvn, inte för att jag tittar men, det är bra sällskap..
nu är det bara onsdag, torsdag, fredag kvar. sen är det lördag och vi åker iväg.. lite nervös för flyget.. men lite får man väl stå ut med för att få ha det gött i en vecka..
har börjat packa en del, va lätt det är att man tar med sig för mycket kläder.. ska packa ner allt först och sen ta ur hälften tror jag.. haha.. det blir ju aldrig att man använder allt ändå..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Om du vill börja förbereda magen på "utlandsbakterier" så kan man köpa Trevis tabletter på Apoteket. De ska man börja ta två dagar innan man åker. Jag tänkte börja på fredag, för den första utlandsmaten man äter lär väl bli på söndag. Ett litet tips bara.
I kväll tänkte jag släpa fram resväskorna ur det överfulla förrådet (jösses att två barn genererar så mycket SAKER (läs kläder och leksaker) och börja packa så smått. Målet blir att ta med bara det som behövs och lämna saker man aldrig använder hemma (har jag hittills aldrig lyckats med...)
Tjipp nu är det lunch! Tror det blir en grillad chiabatta med mozarella och tomat... mums...

2 starish
skriven :

Jo jag såg såna piller men hade inga pengar att köpa för. Sen tänker jag så att det har ju gått bra förut..
Det va bara när jag va med i mjölby magen ballade ur och jag inte va på dass på 2 dygn, men så fort jag kom hem så gick det bra!
Behöver du låna nån liten resväska till barnen? jag har en..