starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

trött.. va ovanligt..

Jag är trött.. Varför?! Många orsaker tror jag, vänt på dygnet, mediciner och mer där till..
Kommer knappt ihåg hur det känns att vara pigg..
Uppåttjack, någon?!

Igår va det så dags för "pudlarna" att äntra scenen på brygget. Jag hade ingen biljett, inga pengar och ingen att gå med så jag gick helt sonika dit när dom började spela och satte mig utanför på en trapp och lyssnade..
Men jag tror inte jag missade så värst mycket. Om jag hade vart där hade jag ju velat att dom skulle spela gamla hårdrocksklassiker men vad jag hörde så spelade dom bara 2 stycken sådana. Eller oxå va det jag som inte kände igen nån mer..
Den ena låten va iochförsig en storfavorit hos mig. Sweet child o´mine med guns n´ roses.. Jag avgudar den låten.. Kunde inte låta bli att sjunga med och dra på smilbanden, jag måste sett rätt fånig ut där jag satt på trappan i min egna lilla värld..  haha..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: