starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

söndag igen

Precis inkommen efter en rask promenad. Så nu är jag svettig och luktar oduschad! haha..
Vad har hänt i helgen då..  I fredags va jag med mamma, Hannes och Clara i en barnklädesaffär för att köpa lite kläder åt Clara i fördelsedagspresent. Det blev en hel del även till Hannisen för dom hade storrea. Efter det åkte jag till Julia för att få mig en kopp kaffe. Sen åkte jag hem och gjorde ingenting, bara satt framför datorn och tvn.. Nä nu ljög jag, fast inte medvetet, jag glömde bara bort.. Jag följde med en kompis till skövde för att skjutsa några killar som skulle ut och festa..
Vad bjöd lördagen på då?! Mamma ringde och väckte mig för att kolla om jag behövde nåt solskyddsmedel inför kretaresan. Apoteket hade nämnligen halva priset på allt sånt. Så det va bara att sätta sig i bilen och åka fram.
Kl 15 va det sen kalas hos Clara, hon och Robert hade slagit samman sina födelsedagar och firade ihop. Det bjöds på mumsig blåbärspaj.. mmm.. gott det!   Efter det.. ingenting, va bara hemma och tog det lugnt..

Nu.. off ti the kitchen and make some food..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: