starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

nedräkning..

Nu är det bara 1 vecka och 2 dagar kvar tills vi åker.. woohoo!!
Längtar så.. Bara att sitta på balkongen på kvällen och filosofera och vinden är varm och ljummen..
Och dessa fantastiskt goda donuts!  - Fresh donuts, vanilla, chocolata, strawberry!!!  mmmmm..
Jag och syster kommer säkert gå upp flera kilo om vi ska smaska sånt varenda dag, men de är det värt!  haha..

Nu ska jag dricka kaffe och begrunda min fot och se hur mycket myggbettet har växt!

over and out
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Om du inte redan testat xylocain på dina myggbett så prova det. Finns på apoteket i pyttetub. Hjälper Johannes hyfsat när han får "böld-myggbett". Allergimedicin (tabletter) funkar också kanske?
Jag köpte faktiskt en ny bikini på rea igår... Kolla på www.damella.se, gå till Beachwear. Det är bikinin på bilden i översta raden, tvåa till vänster (svart/vit/röd). Snygg bikini men tyvärr är jag inte alls så snygg i den som hon på reklambilden ;-(