starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

måndag, jobb igen..

Så va då helgen slut. Har känt mig lite halv deppig ända sen i onsdags, så jag visste inte hur det skulle gå på jobbet.. Men det gick faktiskt bra, humöret lättades upp lite och nu känns det okej igen..
Försöker inbilla mig att det har at göra med att jag sover så dåligt. Har bara sovit 2 hela nätter på 3 veckor. Hoppas det blir bätre snart..

Om 2 veckor är jag på Kreta!! woohoo!! Jag ska äta vitlöksbröd, tzaziki och chokladdonuts varenda dag!! Och bada i poolen, locka med syrran så vi gör "fulhopp".. ha ha.. Eller vad säger du syster?!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Hehe! Såklart ska vi göra fulhopp så det skvätter på alla tanter runt poolen! Men jag undviker nog hjulning i år, har för mig att jag sträckte mig sist... Aj. Jag ska äta minst en "very fresh donut" varje dag! Kram!