starish

famlande tankar, ramlande drömmar och konstiga ideér.

drömmar och funderingar

Jag bara drömmer en massa konstigheter, mestadels om killar..  Att jag blir ihop med dom. Oftast så är det en kombination av 2 killar. Hela veckan har varit fylld av såna drömmar. Jag antar att det är för att jag både medvetet och undermedvetet så gärna skulle vilja ha en pojkvän. Men dom jag tycker om tycker inte om mig och tvärtom.
Men man vill ju alltid ha det man inte kan få..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Storasyster
skriven :

Vill du höra om min dröm inatt? Jo, jag drömde HELA natten att jag packade inför Kreta-resan och jag glömde hela tiden en massa saker. Väldigt stressande minst sagt... Så nu sitter jag här på jobbet och är dödstrött efter allt mardrömspackande inatt. Hoppas det blir bättre när jag börjar packa på riktigt annars kommer jag nog aldrig iväg. Hopp o hej!

2 starish
skriven :

Jag har oxå drömt om kretapackning. Att jag glömt att packa helt så när jag väl kom på det så började jag packa och till slut så missade jag flyget.. damn..